lördag 22 mars 2014

Det går fort när man har roligt

Dagarna på US ser ganska lika ut.
De första undersökningarna görs redan vid 06.30.
Blodtryck, temp och syresättning.
Är knappt vaken när de gör den så somnar om med en gång.
Nästa gång jag vaknar är vid 07.30. Då kommer de och ger mig antibiotika intravenöst. Därefter är det frukost.
Eftersom jag i samma veva får smärtstillande tablett med morfin så brukar jag slumra en stund efter frukosten. Fiiinfiina grejjer :-)
Vid 10-snåret kommer de och ger mig nästa antibiotika.
Det är ett antibiotika som ska ges långsamt så då brukar jag läsa lite under tiden.
Vid 12 är det lunch.
Hmm...känns inte som jag gör annat än äter.

Vid kl 13 idag kom min älskade L upp. Hon är en av mina närmsta vänner. Hon känner mig utan och innan...
Hon hade med sig världens godaste kaka med sig. Det var vit-chokladmousse-cheese cake!
Sååå hysteriskt god!!

Vid 14 kom A o M. Två galna och helt underbara vänner jag lärt känna genom dansen.
Mycket flams blev det!!

Efter en stund kom även älsklingen och hälsade på ♡

Strax därefter kom J. Ytterligare en tjej jag lärt känna via dansen.

TACK alla ni för ni kom och hälsade på!!♡♡

Nu är kl 19.00 och jag har även hunnit med att äta kvällsmat.

Fick en hel del godis idag så tror jag ska lägga mig och titta på serien Bron och moffla lite lördagsgodis.

Puss alla fina ♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar