måndag 3 juni 2013

Härliga måndag

Eftersom jag jobbat helg så har jag varit ledig idag.
Försöker komma upp i hyfsad tid trots att jag är ledig...
Idag gick jag upp runt 08.00. Tog en kaffe på ballen :)
Älskar verkligen att sitta där och fifilura över livet♥
Strax efter kl 10 skjutsade jag min fina vän L och hennes son. Därefter for jag till min vän J. Passade på att skämma bort honom litegrann när han var på jobbet. Han är verkligen värd det!!

Sen passade jag på att intervallträna.  Blev sååå glad...idag kändes det att all träning gett resultat. Sprang mera än vad jag gick :)
Var även en sväng till gymmet.
Löpning/pw i all ära men jag kan inte bara förbränna...måste börja bygga lite oxå! Och det är där gymmet kommer in i bilden :D
Beach 2013...here I come!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar