söndag 14 april 2013

Kaos i kokongen

Idag har jag äntligen tagit tag i min klädkammare...
Men jag har sorg...buuuuhuuu!!
Jag har gått ner ofrivilligt i vikt att mycket av mina kläder ryker. Vissa saker har jag inte ens använt :(!!
Bla en jättesnygg kjol som jag köpte i höstas på Sivletto. Så den ger jag nog bort till min fina M....OM hon nu vill ha den förstås.

Sivletto är en häftig butik på Söder i Stockholm! (Tror jag :D)
Dom har rockabilly-prylar. Går man på gatan utanför tror man inte att det är en affär. Det är en vanlig och ganska tråkig trädörr med världens minsta skylt ovanför. Inga skyltfönster överhuvudtaget förutom glasrutan på själva dörren.
När man öppnar dörren är det en supersmal spiraltrappa ner till själva butiken.
Är ni i närheten MÅSTE ni bara gå dit!

Puss ♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Åh kan du inte ha din fina kjol Bejbi ,vem är den där M ;) Vi måste snart åka till Sivletto igen .Puss <3

    SvaraRadera
  2. Jag provade den blåa kjolen med slits på sidan som expediten sytt upp....den var verkligen as-stor :(
    Den dära M...hmm...vem kan det vara?? Haha...Haaaaaaaaaaallååååååååååååå!!
    Just nu väger jag samma som jag gjorde när jag var 21 år gammal. Måste innebära att jag håller på att gå i barndom!! :P

    SvaraRadera
  3. hahaha yeey ..lr halåååååååååååååå menar jag ..

    SvaraRadera