onsdag 6 februari 2013

Ledig dag :)

men var ändå tvungen att gå upp kl 6.45 eftersom målaren skulle komma kl 07.15...Buuuuäää!
Idag blir det lite gott och blandat. Kl 9 blir det tandläkaren och sen direkt till Skäggetorp för att pussa på min vän samt fika med bästaste Linn. Fast det är inte henne jag ska pussa på :) Men hon jobbar där så...
Och eftersom F oxå jobbar där så passar jag på! Hehe...
Sen vidare till RB för att beställa nycklar. Sen åka och handla inför helgen. Skönt att slippa handla mat en torsdags-eftermiddag tillsammans med resten av Linköpings befolkning. Och imorgon hinner jag inte för då ska jag jobba på Tt i Söderköping mellan 10-18.
Senare ikväll blir det nog en tur till Tallboda!!

Jaa...det var min LEDIGA *hosthost* dag :P

Ha en riktigt fin dag alla!
Pussar från mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar