söndag 27 januari 2013

Vi lyssnade på den här när vi åkte tåget till Stockholm...


Du kom till mig i gryningen
Du sa att jag var vacker som en sommardag
Du bad mig följa med dig så vi gick till stranden och vi såg
Två älskande i samma våg
Din blick den sa mig allt

Om du vågar följa vägen vi valt
Fylla alla frågor med svar
Ingen annan  man kan röra mig som du
Och när vi glömmer alla vardagens krav
Förenar vi himmel och hav
Ingen annan kan älska mig som du, som du

Vi fann vårt eget paradis
En plats där vi kan stanna upp och börja om
Jag bad dig alltid var nära mig
Du såg på mig, jag sa du fick
Fånga lyckan i ett ögonblick med mig, med mig

Om du vågar följa vägen vi valt
Fylla alla frågor med svar
Ingen annan  man kan röra mig som du
Och när vi glömmer alla vardagens krav
Förenar vi himmel och hav
Ingen annan kan älska mig som du, som du

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar