tisdag 29 januari 2013

Ibland etsar det sig fast på hjärnan...

som tex låttexter.

Dom  lugna låtarna jag lyssnar mest på just nu är

Astrologen med Darin. Gillar nog hans version mer än Ugglas

Om du lämnade mig nu med Miss Li och Lasse W

The voice whitin med Christina Aguilera

Utan dina andetag med Kent

Black and blue med Charlotte Perelli

Jag och min far med Magnus Uggla

Men lika mycket som jag lyssnar på lugna låtar älskar jag att lyssna på rock och pop. Och då är det låtar som

Rock 'n' roll med Led Zeppelin

Welcome to the jungle med Guns

Crazy train med Ozzy

Paradise city med Guns

Pride med U2

999 med Kent

Whitout you med Amanda Persson (vet inte vem som sjunger den i orginal)

Enter sandman med Metallica

Fast egentligen är jag ganska mycket allätare inom musiken.
Ibland lyssnar jag på värsta rocken för att nästa sekund lyssna på Susan Boyle.
Det enda jag inte kan mäkta med är jazz. Blir hyperstressad av att lyssna på det. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar